Q: Proč vypadá portál jinak, když se připojím z počítače a jinak, když z mobilního telefonu nebo tabletu?
A: Vzhled portálu se po přihlášení přizpůsobí zobrazovacím možnostem zařízení, t.j. pro zobrazení například na displeji mobilního telefonu je použitá jednoduchá verze portálu bez grafických prvků, zatímco při připojení například z notebooku.
Q: Používám jinou e-mailovou schránku/adresu a nechci jí měnit. Co mám dělat?
A: Přesměrujte si e-maily z účtu na Portálu ANOA do Vaší stávající e-mailové schránky. Po přihlášení do portálu klikněte na záložku Preferences a následně položku Mail v seznamu u levého okraje obrazovky. V sekci Receiving Messages vypňte do pole Forward a copy to: e-mailovou adresu, na kterou chcete zasílat všechny e-maily doručené do Vaší schránky portálu. Potvrďte nové nastavení tlačítkem Save v horní části obrazovky.
Q: Proč se v portálu vyskytuje slovo Zimbra?
A: Portál ANOA „pohání“ software Zimbra Collaboration Server společnosti Synacor. Název software musí být podle licenčních podmínek zobrazen na vybraných místech uživatelského rozhraní.